Pääomasijoittajat ry

Pääomasijoittajat ry on pääomasijoitusalan yhteinen ääni ja vaikuttajajärjestö Suomessa. Teemme toimialan edunvalvontaa, tuotamme korkealaatuista tutkimusta ja tiedotamme aktiivisesti Suomen pääomasijoitusalasta. Lisäksi ylläpidämme toimialan eettisiä säännöksiä, tuotamme suosituksia ja järjestämme koulutusta toimialan kehittämiseksi.

Pääomasijoittajat ry on Invest Europen jäsen. Invest Europe huolehtii pääomasijoitustoimialan toimintaedellytyksistä sekä kehittää alan ammattistandardeja Euroopan laajuisesti. Yhdistys on myös rekisteröitynyt EU:n avoimuusrekisteriin. Rekisteristä löytyy tietoa edunvalvojista, jotka pitävät yhteyttä unionin toimielimiin ja päättäjiin. Avoimuusrekisterin avulla kansalaiset ja muut eturyhmät voivat seurata edunvalvojien toimintaa. Rekisteröityneet sitoutuvat noudattamaan hyvää edunvalvontatapaa.

Tiimi

Etsitkö lisätietoja meistä tai tiimiläisten yhteystietoja?

Klikkaa tästä!

Hallitus

Yhdistyksen päätöksenteosta, valvonnasta ja toiminnan järjestämisestä vastaa yhdistyksen hallitus.

Tutustu hallitukseemme

Työryhmät

Pääomasijoittajat ry:llä on kahdeksan työryhmää, joiden tarkoituksena on tukea yhdistystä ja pääomasijoitusalaa suotuisan toimintaympäristön kehittämisessä ja edunvalvonnassa sekä pääomasijoittamisen aseman säilyttämisessä eettisesti korkeatasoisena ja ammattimaisena sijoitusluokkana. Työryhmät raportoivat toiminnastaan hallitukselle.

Lue lisää työryhmistämme