Brändinrakennus arvonluonnin työkaluna (in Finnish)

Aika: Torstai 27. helmikuuta 2025 klo 8:30–11.00
Paikka: Miltton House, Haapaniemenkatu 5, 00530 Helsinki

Miksi omistajan kannattaa varmistaa, että toimitusjohtaja ja talousjohtaja sitoutuvat brändinrakennukseen?

Brändi on yksi yrityksen keskeisimmistä arvonluonnin työkaluista, mutta sen merkitys voi helposti jäädä aliarvostetuksi, erityisesti talous- ja liiketoimintajohdon keskuudessa. Järjestämme yhteistyössä Milttonin kanssa aamiaistilaisuuden, jossa pureudutaan siihen, miksi brändinrakennus on strateginen investointi, joka tukee omistajien tavoitteita niin kasvun, kilpailukyvyn kuin exit-arvon maksimoinnissa.

Agenda

  • 8:30 Ilmoittautuminen ja aamiaista tarjolla
  • 9:00 Ohjelma alkaa
    • Tervetulosanat
      Anne Horttanainen, toimitusjohtaja, Pääomasijoittajat ry
      Victor Snellman, Senior Advisor, Capital Markets, Miltton
    • Miksi brändinrakennus on liiketoimintastrategian keskiössä eikä vain markkinoinnin työkalu?
      Emma Autio, Director, Brand, Miltton
    • Miksi brändinrakennus onnistuu/ei onnistu pääomasijoittajan portfoliossa?
      Mia Sirkiä, Managing Partner, Saari Partners
    • Brändin merkitys Netoxille – kohderyhmänä asiakkaat, työntekijät ja rekryt sekä sijoittajat
      Mikko Luhtaniemi, toimitusjohtaja, Netox
  • 10:20 Vapaata seurustelua
  • 11:00 Tilaisuus päättyy

Tapahtuma tarjoaa käytännön esimerkkejä brändinrakennuksen vaikutuksesta liiketoiminnan kasvun eri vaiheisiin sekä keskustelua siitä, kuinka omistajat ja johto voivat varmistaa, että brändi toimii strategisena voimavarana.

Kysymykset ja lisätiedot: eveliina.raatikainen@paaomasijoittajat.fi