Jäsenesittelyssä Ceriffi: Vastuullisuus ja laatu tuottavuuden ytimessä

Blogit

Ceriffi Oy on vuonna 2013 perustettu vastuullisuuteen ja ketteriin ratkaisuihin erikoistunut ohjelmisto- ja asiantuntijayritys. Yrityksen missiona on auttaa asiakkaitaan saavuttamaan parempaa tuottavuutta toiminnassaan. Lisäksi toimintaa ajaa halu muuttaa asiakkaiden suhtautumista laatuajatteluun, jonka perustana on pyrkimys saavuttaa parempi tuottavuus paremman laadun avulla.

Yrityksen toiminta alkoi reilu vuosikymmen sitten johtamisjärjestelmien sekä tuote- ja palveluvaatimusten parissa. Vuodesta 2019 lähtien Ceriffi on lisäksi auttanut asiakkaitaan vastuullisuuden kehittämisessä ja vastuullisuusraportoinnissa ShowYourSustainability™-palvelunsa avulla, joka helpottaa kestävyysraportoinnin ESRS-standardien ja muiden vastuullisuusvaatimusten (taksonomia, CSDDD, SFDR) täyttämisessä.  Yli kymmenen toimintavuotensa aikana Ceriffi on ollut laatimassa johtamisjärjestelmiä sadoille yrityksille. Yhtiön johtamista tukevia sovelluksia on ollut käytössä lähes 400 yrityksessä, ja sen järjestelmiä on käyttänyt tuhansia työntekijöitä.

Ceriffillä työskentelee kuusi henkilöä, minkä lisäksi heidän verkostostaan löytyy eri alojen asiantuntijoita. Tiimin erityisosaamisalueisiin kuuluvat vastuullisuus, johtamisjärjestelmät, tuote- ja laatuvaatimukset sekä näiden yhdistäminen toisiinsa tehokkaalla ja vaikuttavalla tavalla. Tärkeimpiin kohdeasiakkaisiin Ceriffillä kuuluvat pk-yritykset, yritysverkostot sekä sijoittajat portfolioyrityksineen.

”Autamme asiakkaitamme täyttämään vastuullisuusvaatimukset sekä tekemään vaikuttavampaa vastuullisuustyötä. Mahdollistamme pienillekin yhtiöille kattavan vastuullisuustyön ja -raportoinnin kustannustehokkaasti. Lisäksi koulutamme, konsultoimme ja toimitamme johtamisjärjestelmäratkaisuja”, kommentoi Ceriffin vastuullisuusasiantuntija Susanna Kumpulainen.

Selkeät ratkaisut ja vahva arvopohja asiakastyytyväisyyden taustalla

Asiakkailtaan Ceriffi kerää erittäin paljon positiivista palautetta kyvystään sanoittaa vaikeaselkoisia direktiivejä ja asetuksia ymmärrettävästi sekä ShowYourSustainability™-palvelun hyvästä tuotteistamisesta ja selkeydestä. Tiimin ammattitaito ja kiertelemätön työote vähentää asiakkaiden kokemaa hämmennystä jatkuvasti lisääntyvien vaatimusten edessä.

Yrityksen arvopohjaan kuuluu läpinäkyvyys, rehellisyys, tuloksellisuus ja suoraselkäisyys.

”Emme yritä olla jotain muuta, kuin mitä olemme. Olemme läpinäkyviä ja rehellisiä – sanomme asiat aina sellaisina, kuin ne ovat, jotta virheiltä ja väärinkäsityksiltä vältyttäisiin. Teemme tulosta oikeilla tiedoilla, koska vain sitä kautta voidaan saavuttaa tuottavuutta ja kasvua. Pyrimme aina parhaaseen tulokseen, sillä sen asiakkaamme ansaitsevat”, Kumpulainen kertoo.

Lähivuosina Ceriffin päätavoitteisiin kuuluu ShowYourSustainability™-palvelun kehittäminen ja kasvattaminen. Yritys pyrkii jakamaan osaamistaan mahdollisimman suurelle joukolle digitaalisten ratkaisujensa kautta. Tavoitteena on antaa enemmän aikaa myös luovuudelle, innovaatiolle ja kehitykselle sekä tehdä yrityksen digitaaliset työkalut tulevaisuudessa niin hyviksi ja laadukkaiksi, että asiakkaat onnistuvat pienilläkin resursseilla täyttämään alati kasvavat vaatimukset.

***

Lue lisää täältä.

Lue seuraavaksi

Blogit

Emilia Närhi Pääomasijoittajat ry:n viestintään

Joulukuu on tuonut tullessaan uusia tuulia Pääomasijoittajat ry:n viestintään, kun Emilia Närhi on aloittanut viestintäpäällikön sijaisuuden. Nykyisen viestintäpäällikön Juulia Korkiavaaran…
Lue artikkeli