Juulia Korkiavaara Pääomasijoittajat ry:n viestintäpäälliköksi

Juulia Korkiavaara on nimitetty Pääomasijoittajat ry:n viestintäpäälliköksi 17.4. 2023 alkaen. Juulia siirtyy tehtävään tiimin sisältä. Aiemmin hän on vastannut yhdistyksen tapahtumien kehittämisestä ja toteuttamisesta ja tehnyt paljon  viestintää, ja nyt hän ottaa vastuulleen viestinnän kokonaisuudessaan.

”Tartun suurella innolla uusiin haasteisiin. Tunnen pääomasijoitusalan ja sen toimijat jo useamman vuoden ajalta, ja on hienoa päästä tarkastelemaan kokonaisuutta uudesta roolista käsin. On inspiroivaa päästä kehittämään jo tutusta uutta”, Korkiavaara kommentoi nimitystään.

”Juulian monipuolinen osaaminen sekä viestinnästä että tapahtumista on valtava voimavara koko tiimillemme. On upeaa jatkaa yhteistyötä Juulian kanssa ja kehittää yhdistyksen ja koko alan viestintää edelleen eteenpäin”, iloitsee Anne Horttanainen, Pääomasijoittajat ry:n toimitusjohtaja.

Juulia Korkiavaara
juulia.korkiavaara@paaomasijoittajat.fi