Jäsenemme

Yhdistyksellä on kolme jäsenkategoriaa: varsinaiset jäsenet, muut pääomasijoittajat sekä liitännäisjäsenet.

Varsinaisia jäseniä ovat venture capital-, growth- ja buyout-sijoittajat sekä rahastosijoittajat. Muihin pääomasijoittajiin kuuluu muun muassa corporate venture -sijoittajia sekä family officeja. Liitännäisjäseniimme kuuluu pääomasijoitusalan sekä startup- ja kasvuyhtiöiden parhaita palveluntarjoajia. Tällä hetkellä jäsenistöömme kuuluu lähes 200 yritysjäsentä, mikä tekee yhdistyksestämme pohjoismaiden suurimman.

alt teksti

Jäsenlista

Tutustu jäsenyrityksiimme

Jäsenistössämme on tällä hetkellä lähes 200 yritysjäsentä. Jäsenistöömme kuuluu pääomasijoitusrahastoja, rahastosijoittajia ja toimialan palveluntarjoajia. Lisäksi jäsenkunnassamme on family office -sijoittajia, pääomasijoitustoimintaa harjoittavia sijoitusyhtiöitä ja CVC-toimijoita.

Tutustu jäsenyrityksiimme

Jäsenedut

Näkyvyyttä, verkostoja ja koulutusta

Yhdistyksen jäseneksi liittyessäsi saat monia huomattavia jäsenetuja, kuten näkyvyyttä Suomen pääomasijoituskentässä sekä mahdollisuuden osallistua yhdistyksen tapahtumiin ja koulutuksiin.

Tutustu jäsenetuihimme